Przygotuj swój e-commerce na wzrost ruchu
Zwiększ sprzedaż w Black Week (i nie tylko)
Ratuj porzucone koszki i maksymalizuj zyski
Dowiesz się, jak krok po kroku przygotować swój e-commerce na wzrostu ruchu w Black Week i będziesz sprzedawać więcej.
Poznasz zarówno metody przyciągania (social media, Google Ads), jak i utrzymywania ruchu (wskazówki z obszaru User Experience i e-mail marketingu).
Odkryjesz tajniki działania marketing automation i nauczysz się ratować porzucone koszyki, doprowadzając do finalizacji transakcji, które wydawały się stracone.
Zadbasz o techniczne przygotowanie e-sklepu do piku sprzedażowego, by zapewnić płynne i szybkie ładowanie stron, co wpływa na współczynnik konwersji.
Dyrektorzy i menedżerowie marketingu e-commerce, odpowiedzialni za przygotowanie e-sklepu do zwiększonego ruchu i sprzedaży w Black Week.
Przedsiębiorcy, zainteresowani efektywnymi strategiami promocyjnymi i technicznymi, chcący maksymalizować przychody i efektywność operacyjną.
Właściciele e-commerce, chcący dowiedzieć się, jak adaptować infrastrukturę i strategię marketingową firmy do intensywnych okresów sprzedażowych.
Specjaliści ds. marketingu, chcący zrozumieć techniki optymalizacji konwersji i angażowania klientów, niezbędne do pełnego wykorzystania potencjału Black Week.
To wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać 2 punkty recertyfikacyjne za udział w webinarze. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji na stronie dimaq.pl.